Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Απάντηση σε επιστολή της ALPHABANK

Προς: ALPHABANK                          Λάρισα 3 Μάη 2016

Σε απάντηση της από 25/4/2016 επιστολής σας (Συνημμένο 1), θα ήθελα να σας ρωτήσω:
1. Πως λέτε ότι προστατεύσατε από την κατάσχεση τον υπ αριθμ 738***7094 λογαριασμό μου, όταν κατασχέσατε απ αυτόν περίπου 500 ευρώ (Συνημμένο 2); Από την 31/3/2016 που επιβλήθηκε η κατάσχεση απ την Α΄ΔΟΥ Λάρισας, σε καμιά περίπτωση ο λογαριασμός μου δεν περιείχε πάνω από 1250 ευρώ. Άρα δεν τηρήσατε τον "νόμο". ΑΠΟΔΕΙΞΗ; Γιατί από την επομένη της διαμαρτυρίας μου, αποδεσμεύσατε το ("νόμιμα" όπως λέτε) δεσμευμένο ποσό (Συνημμένο 3);
2. Αφού όπως λέτε "ο λογαριασμός 738***7094 εμφανιζόταν στο σύστημα της τραπέζης ήδη απ την 11.9.2014 σαν μοναδικός ακατάσχετος", γιατί η υπάλληλός σας αρνιόταν ότι εμφανίζεται σαν ακατάσχετος, μέχρι που της έδειξα την βεβαίωση της τράπεζας μετατροπής του σε ακατάσχετο, από το TAXISNET; Ήταν δική της πρωτοβουλία;
3. Γιατί λέτε ότι "από 11.4.2016 έως και σήμερα προστατεύετε το ιδανικό μου μερίδιο στον υπ αριθμ 738***1419 λογαριασμό μου", αφού έχετε δεσμεύσει το σύνολο των χρημάτων του που τοποθετήθηκαν από μισθοδοσία στις 27/4/2016 (Συνημμένο 4);
4. Τα παραπάνω συνιστούν "διασφάλιση του δικαιώματος ευπρεπούς διαβίωσης των πελατών-οφειλετών", όπως λέτε, ή μήπως πέραν της παραβίασης του "νόμου", πέραν του ότι αφήσατε εμένα και την οικογένειά μου χωρίς χρήματα το Πάσχα, στείλατε και την επιστολή σας ΚΑΙ για να "δουλέψετε" τα θύματά σας;
5. Γιατί ενώ ζητάω ν αφαιρεθεί το όνομά μου σαν συνδικαιούχου του συνταξιοδοτικού λογαριασμού της μητέρας μου, λέτε πως αυτό δεν γίνεται λόγω των CAPITAL CONTROLS; Τα CAPITAL CONTROLS επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της κίνησης των κεφαλαίων, όχι για την εξαθλίωση των πολιτών. Όταν ζήτησα να μιλήσω σε κάποιον υπεύθυνο και ενημέρωσα την υπάλληλό σας (κ. Καραμπάτσα) για το ότι η μητέρα μου πάσχει από άνοια, η κατάστασή της έχει επιδεινωθεί και προσπαθούμε να βρούμε χρήματα για να προσλάβουμε γυναίκα για την φροντίδα της, εκείνη με διέκοψε με το "δεν με ενδιαφέρει κύριε". Είναι αυτό "διασφάλιση του δικαιώματος ευπρεπούς διαβίωσης των πελατών-οφειλετών";

Λάρισα 3/5/2016
Γιώργος Παπανικολάου

Η επιστολή μου με τα 4 συνημμένα




Σήμερα μου ξεφούρνισαν "πως λειτουργεί το σύστημα". Τα χρήματα θα "δεσμεύονται" ΟΛΑ κάθε φορά που μπαίνουν στο λογαριασμό. Και θα πρέπει να πηγαίνω στην τράπεζα, στην κ Καραμπάτσα για να τα αποδεσμεύει. Όπως καταλαβαίνετε αυτό θα γίνεται και για χιλιάδες συμπολίτες που έχουν πέσει στα δίχτυα της εφορίας. "Νόμιμο" κατ αυτούς και προπαντός εξυπηρετικό για τους πελάτες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου